2011. június 24., péntek

Új 80-as fiú téli kabát + sapka szezon előtti áron - Jelenlegi ára: 2 000 Ft


Eladó a képen látható fiú 80-as téli kabát. Teljesen új, a címke is rajta van. Annyi hibát találtam rajta, hogy a jobb ujja alatt van egy pici folt, ami a tárolás közben keletkezett, ami szerintem kijön mosáskor, de én nem akartam a címkét leszedni és kipróbálni. Ezért adom ilyen olcsón, kérlek a vásárlásnál ezt is vedd figyelembe, ha véletlen a folt nem jön ki. A bélése polár, a kapucnija és az ujjai lecipzározhatóak így mellénynek is használható. Most ajándékba egy (kb. 45 cm fejátmérőjű) minimanó márkájú sapka is a tiéd lehet.
Szezon előtti jó vásár!
Kérdezz bátran, ha nem vagy biztos valamiben!
Ha több licitemet viszed, akkor a postát én állom!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-26 17:55
. Új 80-as fiú téli kabát + sapka szezon előtti áron - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Fontos